Potrivit dispozitiilor art. 10 lit. c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot fi returnate, deoarece, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,
aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produsului.

In situatia mentionata mai sus, dvs. veti returna folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut livrarea, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de dvs. Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate, până la momentul rambursării banilor.

Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate certificati ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dvs. ELSONO SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 30 de zile de la data denuntarii de catre dvs a contractului. Taxele de transport vor fi suportate integral de catre dumneavoastra. Modul de contactare şi datele noastre se regasesc in pagina de Contact.

Procedura de returnare:
Pasul 1 - Anuntarea intentiei de returnare in mod verbal la nr de telefon 0734.323.050 sau in scris la adresa de email office@farmshop.ro
Pasul 2 - Trimiteti coletul la adresa Sos. Oltenitei nr. 105A, Centrul de afaceri Bucuresti Sud, Sector 4, Bucuresti. Ambalati corespunzator coletul ce contine produsul/produsele pe care doriti sa le returnati si toate documentele primite intital, si adresati-l catre firma ELSONO SRL.
Pasul 3 - Verificam integritatea coletului
Pasul 4 - Daca totul este in regula, va va fi rambursata suma achitata pentru produsul/produsele restituite in decurs de 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediu Farmshop. Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.

Atentie!
Se accepta returul numai in termen de 14 zile de la primirea coletului.
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
Nu acceptam colete trimise prin posta romana.

In situatia in care un colet care a fost expediat nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc toate comenzile ulterioare vor fi acceptate doar cu plata in avans prin transfer bancar.

In conformitate cu legea in vigoare, ELSONO SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi :

  1. Medicamente si suplimente: medicamentele, suplimentele, si dispozitivele medicale autorizate de ANM, precum si produsele bio si naturiste (tincturi, extracte,ceaiuri, remedii naturiste, produse apicole, alimente pentru diabetici etc.) nu pot fi returnate
  2. Produse pentru copii: produsele alimentare: formulele de lapte, cereale, piureuri, nu pot fi returnate! Suzetele, tetinele, biberoanele, canutele, accesoriile pentru alimentatie (farfurii, castronele, tacamuri etc.) se pot returna doar in ambalajul original, sigilate. Scaunele auto de copii, carucioarele sau jucariile, se returneaza fie in ambalajele originale sigilate, fie in cazul in care au piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.
  3. Sport si nutritie: produsele si suplimentele pentru sportivi (proteine, batoane energizante, vitamin etc.) nu pot fi returnate.
  4. Cosmetice si dermato-cosmetice: produsele cosmetice, dermato-cosmetice si de igiena si ingrijire personala care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur.
  5. Incaltaminte: sabotii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului.
  6. Imbracaminte: produsele de lenjerie intima, ciorapii, glezniere, genunchiere, cotiere, corsete abdominale etc. nu pot fi returnate.
  7. Accesorii: ochelarii de soare sau pentru citit trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului.
  8. Tehnica si dispozitive medicale: tensiometrele, glucometrele, nebulizatoarele, termometrele, cantarele, pernele/paturile electrice, produsele pentru masaj, sterilizatoarele, incalzitoarele, pompele de san etc. precum si dispozitivele ortopedice: carje, bastoane, cadre pasitoare, scaune, fotolii rulante etc se returneaza fie in ambalajele originale sigilate, fie in cazul in care au piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.



Ultima modificare: 27.08.2018